1prensesannesi__ Pamuk ben istanbul esenyurttayım henuz gebe degilim nasipse pozitif gorursem kontrollerimi avcilar anadolu hastanesine gitmeyi düşünüyorum
Kubraalp N-23 kadın doğum bölümüne prof. Remzi atılgana gidiyorum. Özeller de ücretler çok pahalı burada sadece 264₺
peksimetya Pamuk selamlaaaar 😊 ben de İstanbul avrupa yakasındayım Gaziosmanpaşada oturuyorum. Özel rami hastanesine gidiyorum. Bu cuma randevum var en son 1 ay önce gitmiştim muayenem 500 tl idi. İkili tarama da 750 tl idi. Cuma günü bi şok yaşamazsam fiyatlar bu şekilde. Doğum ücretini de henüz öğrenemedim görevli kişiyi yerinde bulamadım ikidir 😒😊
N-23 Kubraalp nasıl bir hoca memnunmusunuz, bende detaylı ultrason için arastırma hastanesine gittim işte bebeğin eşi rahmi kapattığı için perinatolojiye yollarda bakmazsa mecbur orya gelcem, sadece korkuyorum araştırma hastanesi delik deşik eder diye 😞😞
Zeynoo28 Ozlem2505 sahra hanıma ama genelde sahra hanımın asistanları ilgileniyor şuana kadar bir problem yasamadim🙏
kubrasimsekk Pamuk merhabalar, ben İstanbuldayım Kağıthane Avicenna hastanesine gidiyorum gebeliğimi öğrendiğimden beri. Doktorum Cem hoca. Doktoru olmayanlara şiddetle tavsiye ederim kendisini🥰 Muayene ücreti 550 tl Doğum 8750
Tunc-armagan Pamuk Ben izmirde oturuyorum. Özel çınarli hastanesi doktor onur aldemire gidiyorum. İlk çocuğumda da ona gitmistim. Şimdi 2. Hamileliğim yine onur aldemire gidiyorum. Muayene :600 lira Doğum :19750 lira
kubrasimsekk Pamuk evet şuan ki piyasaya göre baya iyi🫠 yalnız şunu eklemeyi unutmuşum kendi doktorunuzun mesai saatine denk gelmediğinizde onu çağırdığınız zaman ekstra 3000 tl ekleniyor