Metehan Oglmvkzm ben omuz ve boyun ağrısından cocugumu emziremedim hiç. Mamaya buyudu mecburen. Ve şimdi acaba emer mi diye düşünmek. O ameliyat ani o soğuk oda o sesler o sallanti ayyy düşündükçe ölüyorum sanki
Oglmvkzm Metehan ay aynı şeyleri yaşamışız canım resmen aynen öyle bende emziremedim o kadar canım sıkıldı ki bunda korkum o zaten acaba tekrar baş ağrısı olur mu
Metehan Oglmvkzm benim emzirmekten ziyade o ameliyat korkusu ve 3 yaşında ki oğlumu arkada bırakmak. İlk.defa ayrı kalacaz
teacher-mom21 Oglmvkzm bende Diyarbakır da bağlar hastanesi selami erdem e gidiyorum ama değiştirmek istiyorum
Hbrkn Sssssbvxx hangi doktora gidiyorsunuz ve muayene ücretleri hakkında bilgi verebilir misiniz acaba
Zeynoo28 Pamuk ben İstanbuldayım KARTAL LÜTFÜ KIRDAR EĞİTIM ARASTIRMA HASTANESİNE GİDİYORUM 38+4 haftalik hamileyim 🙏
Bahar-1 Oglmvkzm merhaba, ben de Diyarbakır memorialdeyim. Ali Emre Tahaoğlunun hastasıyım. 10 gün sonra doğumum var.
Kbrnrkl xxR4bia refika selimoğlu doktorum çok memnunum 2. Bebeğim doğumunu onda yapmıştım çok memnun kaldığım için bundada onu tercih ettim 😍☺️