Sevdatncr Yenibirannee doğumu orda yapmayacağım o yüzden sormadım yenidoğan yoğun bakımı yok orda bildiğim kadarıyla ben biraz pimpirikliyim ne olacağını bilemem :) muayene ücreti 330 tl
Hanifesenlq Bende kocaeli Çayırova özel derman tıp merkezine gidiyorum doktorum duygu baz çok memnunum 🫠🥰
Kedisevercan Ben de Gaziantep’te Sani Konukoğlu hastanesine gidiyorum. Doktorum Prof. Dr. Ali İrfan Güzel. Çok memnunuz.
Metehan Oglmvkzm aradığım kişi siz olabilirsiniz 😍 memorial dicle ye mi gidiyorsunuz bende doğum.icin oraya geleceğim Eskişehirden
Oglmvkzm Metehan yok canım Diyarbakır memoriale gidiyorum Dicle’ye gidiyordum ama doktorum yurt dışı görevine gittiği için değiştirmek zorunda kaldım şuan diğer şubesi gamze hanıma gidiyorum
Metehan Oglmvkzm Hadi yaa bende yol üzeri olduğu için dicleye gideceğim önümüzdeki ay. Muayene ücreti doğum ücreti ne kadar acaba en son 12 bin küsürdü sezeryan
Metehan Oglmvkzm iki üç hafta önce sormuştum. Ugur deger doktorun doğum ücreti öyleymiş galiba diğerlerine göre yuksekmis
Oglmvkzm Metehan benimde ekimde ama sanmıyorum geleceğini mayısta bi geldi temmuzda bi geldi kdv eklendi biliyorsun
Metehan Oglmvkzm tlfla arayıp.sordum zam.gelir mi diye belli.olmaz.dediler. her ay zam gelmez herhalde sonuçta bizde bütçemizi ona göre ayarlıyoruz
Oglmvkzm Metehan aynen öyle her ayda yapılmaz bence de öyle olsa tercih de edilmez bence burda devletten çok özele gidiliyor en iyisi de memorial burda
Metehan Oglmvkzm evet bende urfayi ve diyarbakiri araştırdım gerçekten en iyisi memorialmis. Gel gör ki benim 2. Sezeryanim ilkinde bu kadar korkmuyordum bunda çok korkuyorum🤭
Oglmvkzm Metehan ay benim de ikinci ve bende korkuyorum sanırım onu bilmediğimiz için bu kadar korku yoktu şimdi doğum sonrası nasıl olacak diye düşünmeden edemiyorum. İlkinde baş ağrısı çok fazla oldu bunda da olursa diye korkuyorum valla
Metehan Oglmvkzm ben omuz ve boyun ağrısından cocugumu emziremedim hiç. Mamaya buyudu mecburen. Ve şimdi acaba emer mi diye düşünmek. O ameliyat ani o soğuk oda o sesler o sallanti ayyy düşündükçe ölüyorum sanki