Tubaonur06 Ceylannn1y hangi doktora gidiyorsunuz kaçıncı haftanizdasinjz. Bende oraya gidiyorum 12.haftamdayim doktorum selver güler şefik
myangelson Pamuk Diyarbakir’dayim Diyarbakır Memorial Aydın Ilgın bir sürü doktor gezdim çok iyi bir doktor hamileliğim de orada doğum da orada oldu hayatımı kurtardı tek geçerim 🌷 ben şuan hamile değilim ama eski doktorumu paylasayim 🥰 belki yardımı olur birilerine
Yenianne7 Elifff4141 Merhaba bende oraya gidiyorum, henüz yeni. Sizin doktorunuz hangisi memnun musunuz
Hizligonzales Faydogan eda ya gidiyorum bende dogum ucreti falan konustunuzmu muayenesi dogumu ne kadar sizin.
Arzuanne Buterflysu Alihan Tığlı kesinlikle devlette en iyisi o benim doktorum ama bu gün randevu yoktu Yakup baykuş a aldım maalesef ters bir adam neyse bu sefer gideyim de bir daha gitmem Alihan ı öneriyorum bir de Mustafa Oğuz mu ne vardı o da çok iyi bir rahatsızlık var mı diye bir sürü test veriyor üstüne çok düşüyor ve komik biri
Arzuanne Buterflysu şimdi bende Anıl Murat Sever’e buldum 😄 2 hafta sonra diz önce görseniz söyler misiniz nasıl iyi mi diye
Zeynep_2304 EZeynepKkAkaln Ben Çiğdem Yavuz Yurtsevere gidiyorum muayene ücreti 900 tl Doğum fiyatını bende bilmiyorum bu sefer ki kontrolümde onu da soracam
Faydogan Hizligonzales benim Ekim başında doğumum olacak aylar öncesinde fiyat sabitlemiştik hastaneyle 12 bin olarak, zam gelecek demişlerdi ama kaç oldu bilgim yok. 685 TL sanırım muayene ücreti ben indirimli giriş yaptığım için net olarak bilmiyorum.
yenibirannis Esrac96 doğum 1 gün kalma 2 refakatçi süsleme fotograrcı 1 hafta sonra ki muayene ücretsiz hem anne hem bebek erkek çocuk içinde sünnette%40 indirim
Minikmucizelere Htczmhri oy masallah bitmis olmus saglikla kucaginza alin inşallah 🙏cinsiyet ne Ben 17+4 üm daha😅
Esrac96 yenibirannis süsleme için ayrı fiyat ne acaba biliyo musunuz? Benim paket içinde süsleme demediler bugün gidicem daha
Sedef_rengi yenibirannis merhaba biz de karataş la konuştuk da bize sünnet indirimi için yüzde 10 demişlerdi siz pazarlıkla mı yüzde 40 yaptırdınız
Sedef_rengi yenibirannis bir de fiyata check up dahil çıkartamayız diyorlar siz de de check up var mı
yenibirannis Esrac96 1.5 dan baslıyomus paket paket gidiyo ben oda içi olanını seçtim dıs kapıya kendi aldığm süsler var😇
N-23 Kubraalp nasıl bir hoca memnunmusunuz, bende detaylı ultrason için arastırma hastanesine gittim işte bebeğin eşi rahmi kapattığı için perinatolojiye yollarda bakmazsa mecbur orya gelcem, sadece korkuyorum araştırma hastanesi delik deşik eder diye 😞😞
Kubraalp N-23 Diğer doktorlar özellerdekiler de uzman remzi hocanın profesör olması tüp bebek ünitesine bakması çok iyi bi doktor bence. Diğer illerden bile ona geliyorlar. Senin için bebeğin için en iyisi ise onu yapmaya çalışırlar.