Simgeecbn canim sana şöyle soyliyim ben bi doktora muayene olunca ayni hekimi bi daha bulamiyorum her gittigim farkli farkli cikiyo bayan doktor yaziyo erkek cikiyo erkek yaziyo randebu alirken bayan cikiyo bi kişi yi iceri alıyorlar muayene icin kapı acik duruyo icerde baska bi hasta dsha bekliyo o yonden cok rahatsizim imkanim olsa ozelde dogururum hic memnun kaldigim bi doktor da yok yalan olmasin fakat burda duydum Necatti Hancerliogullari bu doktoru cok övüyorlar cok iyiymis