Servet egerki mecburiyetden dolayi bir sorun yok ve tercihi ise sonuna kadr normal bende norml dogum yaotm 40 gun oldu cok korkardim ilk gebeligimdi ama sorsan 2. Bebegi dusunurmusun acisini biliyosun diye evet derim bebeisim dunyaya geldi vucudumdan çıktığı an hersey bitti kendim cataldan kalktm yurudum odaya çıktım evde hic yatmadım sadece mecburi epizyotomi yapildi o yzuden parmak kesilmesi gibi kucuk bir sizlama vardi o kadar baska bişey yoktu rabbam hayirlisiyla kucagina almayi nasip etsin ama tekrardan soyluyorum kesinlikle normal he sezeryani bilmigorum bak agrisini acısını ama etrafimdan gordugym kadariyla ve yasadigim.gordugum icin kesinlikle normal yani