Mucizelimm Sağol bitanem... 6aralık sabahı sezeryan oldum... şu dakika için sana şunu söyleyebilirim eğer ayağa kalkmazsam sezeryan olduğumu unutuyorum şükürler olsun ağrım yok ama ayağa kalkınca karnım aşağı düşecekmiş gibi bir his... rahatsız edici ağrıda oluyor hafiften ama dayanılmayacak bir ağrı değil bu arada benim acı eşiğim oldukça düşüktür çokta nazlı ve dayanıksızımdır ben ameliyatta doktorun profesyonelliğinede çok güveniyorum eğer doktorunuz işini iyi yapan birisiyse gördüğünüz işlemdeki acı yarı yarıya düşüyor... ha bide dikiş yerimin az üstünde zaman zaman biber sürmüş gibi yanma oluyor doktorum olur normal dedi özellikle ayağa kalkıp biraz ayakta kalınca...
Islak bez koyuyorum serinlesin yanması geçsin diye şükür oda git gide azalıyor...
Beni tüm bunlardan ziyade zorlayan birşey var... kızım memeyla kavgalı tutturmak için çaba sarfediyoruz emiyor ama çok zor.. birde uykusuzluk resmen canıma okudu bebeğimle ilgilenirken bütün acımı sızımı unutuyorum