Servet bende sezeyanlı bi anne olarak sezeryanın bi alternatif olarak sunulmasını hiç doğru bulmuyorum. Sezeryan ameliyattır. Ve sırf korku için bıçak altına yatmak, o narkozu yemek falan bana çok gereksiz geliyor. Malesef doktorlar yüzünden bı haldeyiz. Korkan insana hemen sezeryan diyoelar. Biri de çıkıp demiyor ki, normal doğum için şu eğitimi al şöyle yap, senn içinde bebeğin içinde en sağlıklısı normal diye. Karar sizin ama ameliyat olmak 1 gün acı çekmekten çok daha mantıksız. Üstelik belli hareketlerle perine masajıyla normal doğumu dikişsiz atlatabilirsiniz. Ama sezeryanda öyle bi şansınız yok