Mino21 ne kolay ya sahiplendirmek zorunda kalmam demek. O da bir can size alışkın bir can yazıl değil mi?
2-3 kedisi olan bebeğiyle büyütüyor sorun olmazken siz nasıl bu kadar kolay sahiplendirmeyi düşünüyorsunuz hayret ediyorum.
İki kedim var tüy de döküyor sorun da yaratıyor bazen aklımın ucuna bile gelmiyor. Yazık