Pikachukiz53 konuşmayayim diyorum ama o kadar uzuluyorum ki 1 değil, 2 değil. Her gün aynı postlar. Hepsinde çocuğum oldu, tüyü oldu, yok kocam istemedi. Hep aynı şeyler. Ya bu hayvanları sahiplenirken tüyleri yok muydu? Yarın bir gün çocuk istenecegi zaman ya da doğduğu zaman hemen bahaneler başlıyor. Hepsinde de ortak cümle aynı “çok üzülüyorum ama olmuyor”
Benim de iki aylık kızım var, kedim de var. Tüyleri de var. Ben bunları zaten bilip kabul ettim. Üstelik doktorum bile bağışıklık için evcil hayvan çok iyi dedi. Lütfen şu hayvanlari ömürlük istemiyorsanız sahiplenmeyin ya.