pandeminin göbeginde hamiştim, bırak partiyi annemi bile göremiyodum :)
2 mavi 2 pembe sis bombası aldım, en yakın arkadasıma verdim o da doktorla telde konusup cinsiyeti ögrendi biz arkamızı döndük ve sis bombalarını yaktı, böyle bir anımız kaldı :)
eve gelince de signal white now diş macununu eşimin elimize boca edip bekarlıga veda elbiseme sürüp foto cekildik :)
minimum maliyetlerle bence hem şık hem de abartısız tatlıs bir anı bıraktık diye düşünüyorum ☺️
şimdiki bebişim için de fikirlerim var yine böyle sadece eşimle foto cekmeli :)

