-Begum34 Hep söylerim, köstek olan çok oluyor bu dönemde ama önemli olan destek olmak 🌺 rica ederim. Aminn,çok teşekkür ederim biz artık 33. Haftamiza girdik,darısı senin başına inşallah ☺️ Tabiki tekrarı yok,o yüzden kafana göre yaşa. İnsanlar biz ölene kadar konuşacak hatta öldükten sonra bile🤷😉