Aşşşşırı gereksiz buluyorum. Ona yapacağım masrafı bir kaç yetim öksüz sevindirirek yahut 3-5 aç insanın karnını doyurarak onların mutluluğuna ortak olmayı yeğlerim 💮 israftan başka birşey değil. İsraf haramdır. Valilik onaylı sma hastası gözü yaşlı, ilaç parası bekleyen binlerce bebek binlerce aile varken, Cinsiyet partisi şımarıklıktır.