Cans50 ya bence biraz bünye ve insanın kendi psikolojisiyle alakalı. Artık hiç bir şey doğal değil ki evine söylediğin damacana sudan tut bir domates hatta çok sağlıklı bu aman dediğimiz brokoli bile bir sürü gübre hormonla yetişiyor. Ben canımın çektiği şeyden çok az da olsa bir ısırıkçık ☺️ Bile olsa yeme taraftarıyım.. tabi bu kişiden kişiye değişir. Göz göre göre zarar vermek başka ama bence gediğimiz içtiğimiz her şey de maalesef biraz zehir var... hatta ki giydiklerimizde kullandığımız deterjanlarda.. elimizde olan şu telefonda... yani her şeyi ince elemek günümüzde imkansız. Biz yine elimizden geleni yapalım..Allah a emanet diyelim🙏🏻