-zlhzynp- benim kardeşlerim burgerking de müdür olarak çalışıyorlar canım çektiğinde söylüyorum getiriyorlar kendi elleriyle onlara yaptırıyorum etlerini yeniden pişirtiyorum içim rahat yiyorum o yüzden ama çok sık değil tabi ki.bende eskiden müdür olarak çalışıyordum gayet temiz düzgün yapılıyordu tabi insanlar farklı kimin nasıl çalıştığını temiz yaptığını falan bilemezsiniz o yüzden siz yine de çok sık yemeyin derim