-zlhzynp- ben de hiç dayanamıyorum burger’a :). Ayda 1-2 yedim vallaaaa. 35. Haftadayım. Zararlı olduğunu kabul ediyorum ama canım çok istediğinde de kendimi sıkmıyorum. Sonuçta hamileyken sigara içip bişey olmadı diyenler bile var. Bir iki hamburgerin lafı olmaz bence 🙈😁