Fatma1- valla olabilir aslında ama bnm şöyle bir durumum var doktor bana senin plesanta assagida ddi sen normal yapamazsn dedi yukarı çıkma şansı var o zaman normal olur ama kanaman çok olur dedi geçen gittim az bişey yukarı çıkmış dua ediyoruz sorun kalksın diye fakat bn genede sezeryanla olucam nasipse riske atmak istemiyorum yani doktorun da verdiği tarihe göre 15 Kasım’da kavuşacaz ins normal sartlarda 3 ay. Var ama bizim 2.5 ay kaldı sağlıkla gelsinde başka bir şey istemiyorum 🤲🥰