busesen Ayssergen benim de son 96 ama bebiş 5 gün önden gidiyor demişti doktorum 91 mi demeliyim 😂 benim toparlak bir göbeğim var bir. Hemen 32. Hafta gelse de doğum iznine ayrılsam diye bekliyorum artık yormaya başladı 🥹
Prens_prenses777 busesen ay zor oluyordur ayaklarına artık bn susn 26. Haftaya girdim ayağa kalkınca sis olduğunu hissediyorum Allah güç kuvvet versin İNŞALLAH aaah biz anneler ne kadar güçlü insanlarız🌸🧿🤍🤲
Prens_prenses777 Aayssee1323 oh oh ne güzel valla rabbim seninde sağ salim kucağına almayı nasip etsin İNŞALLAH 🤲🤍🌹
Fatma1- Prens_prenses777 anladım canım hakkımızda hayırlısı olsun. Biz daha doktorumla konuşmadık doğum şekli vs. Hiç bilmiyorum ne bekliyor şuan normal ilerliyor da bakalım
momness Prens_prenses777 benimde. Son 58 :) 99 postu açmamıştım ben günleri daha da eritmek istemiştim ve hala eritmeye çalışıyorm 😁buna şükür:)
Prens_prenses777 momness valla bn zamanı o kadar yavaş eritiorumki bu sabırsızlıkla bı son 99 demek iyi oldu sohbet muhabbet falan 😁😁🤍 Rabbim sağlık ile kucağına almayı nasip etsin İNŞALLAH 🌹🤲
momness Prens_prenses777 amin canım bende 58 oldm ama hala çok uzak 4 hafta sonrasına ışınlanmak istiyorum 😂
kahvesever__ Prens_prenses777 doğumadı bugün yatışım olucak inşallah 🙏 normal doğum olucak dua edin çabukça dogruyum
Prens_prenses777 kahvesever__ aaaa Allah sana hem güç kuvvet versin hem sabır versin İNŞALLAH sağ salim kucağına al bizede haber ver şimdiden hayırlı olsun inşallah 🤲🥰💐
Meyvelisoda Bizim de son 100 gün dün e-Bebek’e uğradım beşiklere göz gezdirmek için sadece ama aşırı gerildim 😂 heyecanlandım bi tuhaf oldum hayırlısıyla sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin rabbim
Prens_prenses777 Meyvelisoda amiiiiin 🤲 ins valla bebek hazirlaklarina bn çoktan başladım 3 gün sonra kontrolüm var artık dayanamayıp hastane çantami hazirlicam geriye geri sayım kalsın 😂🤲