Kubrameral61 Ayseanneeee bende duyamadım malesef 6+5 olduk perşembe kontrolüm var duyarız o zaman inşallah bende korkuyorum , bekliyorum bakalım hayırlısıyla inşallah rabbim isteyen herkese sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin ♥️🤲
Bir_Fani Dneglr Bende 4+6 yım bugün gördük keseyi çok şükür Allah sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin inşallah 🤲🏻
Yeliz1910 Ayseanneeee Merhaba 2. Hamileliğim değerim şuan 2355 keseyi gördük ama karın ağrım ve kanlı lekelenmem geliyor adet tarihine göre 6 haftalık görünüyor ama değer düşük oldugu için birşey demiyolar endişelenmelimiyim.
Dilek7234 Rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun herkes 3 aydan sonra bulantı azalır diyor ama bakalım
morusnigra Biz 7+3üz, geçen hafta tam 6+0da duyduk kalp atışını çok minikti ama attığını bile gördük😍
rabisskocc Ayseanneeee ben 5 haftalıkken keseyi görmüştüm bugün 6+3 olduk yarın doktora gidicem kalp atışlarını duymaya inşallah duyabilirim:)
smnr12 benim reglime 3 gün var 10 gündür regl ağrı gibi bişey var bugün test yaptım pozitif çıktı yarın kan testi vericem hamilemiyimdir gerçekten
Sevincbabayevaa Meraba hepinizi tebrik ederim, bende 4haftalık hamile olduğumu öyrendim kan testiyle🥹🥹, ama vajinal bi akıntı fark etdim kahve tonlarında bu normalmi? Çok tedirginim
filizmom Sevincbabayevaa bende de aynısı oldu hatta daha bi iki gün önce kesildi. Son adete göre 5 haftalığız. Aşırı tedirgin oldum ama geçti. Doktor da yerleşme lekeler olabilir demişti. Kan gibi değilse kahverengi akıntıysa yerleşme olabilir
Sehoo Dneglr Bende 4+2 tüp bebekle hamile kaldım bu gün kese için gittim çok şükür keseyi gördük. Sizin durumunuz nedir kese oluşmuşmu🌸
Elenora Ayseanneeee dualarımız seninle yolun başı nasıl heyecanlı oluyor oysa yolun sonu daha çok heyecan verici emin ol gün sayıp gün geçtikçe günlerim geçmediği bir yerdeyim ben 🥹 göz yaşım pıt 🩷🌸
Ayseanneeee Elenora kalp atışını duyduktan sonra o heyecanım gelecek şuan artık pek ümidim kalmadı ama hayırlısı tabii ki .yine de çok teşekkür ederim desteğin için 🤍🤍
begummsfrgl Fatmaaa95 kese göründüğü ve kistte varmış rahimde korktum biraz ama doktor dedi ki kist zararsız sorun olmaz. Ultrason resmini paylaşıyorum minicik olan yeşil ile işaretli kese, diğer büyük kist