Huzurluesra Ben 6+4 günlükken acile gittim ağlayarak kasik ağrım var diye çok ağladım doktor muayene etti dinletti kalbi
Rsahbaz esraa1717 7 haftayı bekleyin ben 6 da gittim kese bile görünmedi bir kaç gün sonra gel dedi. İnsan boşuna stres oluyor bence bekleyin tam 7 haftalık olsun
Aysimanur esraa1717 canım kanında çıkmış zaten ben transferden 11 gün sonra gıttım beta 211 anında teste yaptım net çıktı
Reyho Ayseanneeee bende 7+5 oldum yarın randevum var acaba doktor bana da dinletirmiki gecen hafta atışları gördüm ama dinletmedi bebek rahstsiz olmasın dedi sasrdm
Zehraskk Benim de 6+2 haftalık bebeğim. bulantı ve baş dönmesi var ayağa kalkmaya halim olmuyor aramızda öyle bir durum yaşayan var mı ?
Meryemulutas alpmomm_ ben 8. Haftada duymuştum ilk gittiğimde kese boştu sonradan Rabbim yüceliğini gösterdi duydum sende duyarsın inşAllah ♥️🌸
Fbusrak Ayseanneeee bende 5+3 üm bugün gittim sadece keseyim gördü kalp atışı yok henüz haftaya tekrar çağırdı
Semanurkavak26 Benimde şuan 7+3 4 Eylül de gidicem doktora kalp atışını duymak için inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 🫶
Guraleyna Ayseanneeee 5 haftalikdı sadece keseyi gördüm 7. Haftaya girdik bebegimi ve kalp atisini duyarım insalah
Semanurkavak26 Bhr_27 aynen sonra duyulmayınca bi hafta sonra gel diyorlar sen düşünüp duruyorsun bu sefer bu benim 2. Hamileliğim ilki 5.5 haftada düşük oldu bunda şükür 7. Haftayı gördük inşallah rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
ozlemelzo Ayseanneeee Merhaba 6+4′düm :) 5.haftada keseyi gördüm, 5 Eylül eşimin doğum gününde de kalp atışlarını duymaya gideceğiz🙏🏻
gulizaybars @“Ayseanneeee” benimde gebeligim 1 hafta geriden geliyomus son dakika adet tarihime göre doktorum öyle dedi. Şimdi 7+2 oldum persembe gidicem inşallah kalp atışını duyarız 🙏. Seninde geriden geliyo olabilir o yüzden umudunu kaybetme 🤗🤗
Umut_aras Kizlar bence bu post en üstte dursun hep yeni hamileler burda kalp atışını ne zaman duyduysa buraya yazalim bizimde içimize biraz su serpilmiş olur stresten uyuyamıyorum .
Kbryagci38 Umut_aras kızlar bende şu anda tam 6 haftalığım daha hiçbir şeyi görmeye gitmedim 8. Haftada randevu aldım hem kalp atışını hemde bebeği görmek istiyorum. Bu arada tüp bebek ilk çocuğum da tüp bebek ti ikincisi de tuttu ancak 10. Haftada düşük oldu bu inşallah düşmez