Edus35 Kızlar peki kalp atışını duyduktan sonra doktor sizleri tekrar muayeneye be zaman çağırdı acaba
Zehrazerdata Merhabalar bende 6+2 yim keseyi gördük, size sorum olacaktı son 1 haftadır günlük iç çamaşırım kirlenecek kakar kahverengi kan geliyor akıntı ile birlikte bu normalmi acaba yaşayanınız varmıdır doktora sordumda cevap gelmedi daha korkmaya basladım🙏
Rumeysahin Zehrazerdata bende de oluyor mutlaka git progestan başlıyorlar düşük olmasın diye iğne de yapıyor yerleşme kanaması olabilir kırmızıya dönmediği sürece problem olmaz dediler ama doktora gitmekte fayda var
hhurii esraa1717 bende ilk 4 haftalıkken öğrendim. İlk randevumu aldım, son adet günüme göre 5+1 haftalık hamileydim. Muayeneye gittiğimde sadece kese görürüz muhtemelen dedi doktorum ultrasonda 4+1 haftalık hamile olduğum gözüktü ve çok minik bir kese var dedi. Çok kilolu olmadığım için rahat gözüktü. İlk muayene için randevu alabilirsin canım 😊
Zehrazerdata Rumeysahin evet şimdi cevap verdi doktor asistanı progestanmı verdimi diye sordu yarın gidicem galiba ondan yazacak :( sizin kaç haftalık oldu peki şuan sorun yok inşallah 🙏
Rumeysahin Zehrazerdata 6+5 bizimde 1 haftadır lekem var devam ediyor ama azaldı progestan kullandıkça vajinal aldığımda daha çok faydasını gördüm
hhurii Dilek7234 canım bende aynen öyleydim hep bulanıyordu hiç kusmuyordum. Bir kez kusma yaşadım. Sonra yiyeceklerden tiksinme geldi. Hicbisey yiyemedim zorlaya zorlaya iki öğün zor yiyordum. Yeni yeni topluyorum kendimi halen zorluyorum. Beni tek rahatlatan sabah kalkınca bir bardak su ile tuzlu kraker yiyorum rahatlatıyor kahvaltıdan önce.
Srfclkkl Edus35 Bir ay sonra çağırdı. Fazla dinletmedi sıkıntı olmasın dedi. Zaten ilk haftalarda kalp atışını dinleyebilmek için ultrasondan sıcak dalga gidiyor diye biliyorum bebeğin olduğu yeri ısıtıyor ve düşmesine sebep oluyor. Cihazdan zaten kalbinin attığını görmüştür korkmana gerek yok. Belki geç döllendiyse bir hafta geç dinlersin.
Mdha bitanemiz24 doğuştan galiba inan hamilelikte öğrendim bende ilk bebeğimi kaybettim erken doğum oldu
C9-3_g Tugce_23 cinsiyet ne zaman belli oldu ben cumartesi günü gideceğim gittim gün tam 11 hafta olucak
alpmomm_ Ayseanneeee kuzum daha çok küçük duyamazsin ki ben 6. Haftanın ortasında gitmeme rağmen duyamadm hatta doktorum üzülme ağlama 9. Haftada duygulan bebekler var dedi