Ayseanneeee ben Azerbaycandanım belki yanlış yazmış ola bilirim önceden özür dilerim, mesela ben 45 haftalığında gittim doktora bana 3-4 haftaya uygun, döllenme gec olmuş ola bilir dedi. Yani sizde de gec olmuş olamazmı. Ben de bu hafta fidicem benek varmı kalp atışı varmı, ben de hiç bebek bile yoktu, yanlız kese vardı. Hiç bilmiyorum normalmi çok korkuyorum da