Damlagrtn esraa1717 bende 5 haftalıkken görmüştü doktor 6. Haftama girdim bebeğin kalp atışını dinlicez insallah
irmnayk2 esraa1717 bende ogrendigimde 4 haftaliktı. 4 5 gün sonra gittigimde keseyi gördüm 5.hafta oluyo yani
EceSB Ben de cumartesi 6. Haftama girince gideceğim, umarım her şey yolunda gider. Daha önce bir kimyasal gebelik yaşadım. Yakınlarımda da düşükler vb oldu çok, korkmadan edemiyorum. O kalp atışını bir görsem rahatlayacağım.
Maryhoney Arkadaşlar 6+4 şuan ikinci gebeliğim ilkinde böyle kasik ağrısı yoktu normal mi ve akıntım falan yok benim sadece hafif bulantı ve kasık ağrısı var normal mi
Asel_27 Maryhoney kasik agrisi o haftalarda bendede cok fazla oluyodu ya ilk hamileligimde hic olmamisti oyle doktoruma dedim ilac yazdi su an 12 haftaligim cok nadir oluyo agri
Nargissos 18 inde çatlatma iğnesi vuruldum tam bir hafta sonra idrarda pozitif çıktı hemen hızlı kan kiti ile bakıldı %100 var ama çok yeni 4 günlük falan dedi. Simdi BHCG için kan verdim yarın sonuç çıkacak ama çok korkuyorum ya yok derse diye çok erken farkettiğim icin
mombarbie_ esraa1717 5 haftalıktan sonra başladı benim arada bir minik kasık ağrılarım oluyor ya da olmuyordu
Asel_27 Ayseanneeee normal canim hic korkma,8 haftasinda bile duyulmuyor bazen.Bende 7 haftasinda normalden az atiyordu ama bidahaki gidisime normalesmisti
Ozlemkubra Bende şuan 5+3ğm adet tarihine göre iki kere kan verdim cuma 1600çıkmıştı 3 düiükten sonra kızım oldu buda ikinci inşallah ama genetik teste göre kan sulandırıcı iğne verdi doktor kızımda kullanmamıştım progestam ve asprinle devam etmiştim şmdi hem onlar hem iğne diyor doktor
Ayseanneeee Kızlar maalesef yine duyamadilar beş haftalıkla uyumlu dedi.ama benim artık ümidim kalmadı.kanamam olursa kesin düşürürmusum
Kubrameral61 Ayseanneeee bende duyamadım malesef 6+5 olduk perşembe kontrolüm var duyarız o zaman inşallah bende korkuyorum , bekliyorum bakalım hayırlısıyla inşallah rabbim isteyen herkese sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin ♥️🤲
Tuver Dneglr Hayırlı olsun canım inşallah keseyi görürsünüz Kan değerleriniz ne peki neden tekrar kan istedi doktorunuz
Arzum8 Ayseanneeee 5 haftaliga uygunsa gelecek haftalarda duymak şansı olmuyormu? Normal olarak bence 5 haftada duyulmaz zaten