Molfix pure soft yumuşak ve güzel. İlk çocuğumda da kullandığım bez. Uygun diye slepy kullandım hem sızdırma hem koku yaptı, bi ara önlem aldım beğenmedim. Canbebe de emicilik konusunda süper ama arka tarafındaki beldeki boş alan yüzünden almıyorum. Baby turco övenler nasıl övüyor anlamadım arkadaşım çok ısrar etti diye denedim berbat bi bez bence. Prima gereksiz pahalı, molfix açık ara en iyisi. Diğer market bezlerini çevremde kullanan insanlar var bimin bezi olsun , minnies, goon, hepsini gördüm dokundum ve karsılaştırdım molfixin yanından bile geçemez üstelik molfixle aynı fiyattalar ben sürekli internetten alıyorum. İlk oğlumda bezi bıraktık çok şükür. Kızımda da molfix almaya başladım. Son kullanma tarihine göre alıp stok yapmayı düşünüyorum. Oğlumda slepy yenidoğan ıslak mendil almıştım, sonra zeytinyağlı kullandık bezi bırakana kadar. Şuan kızım içinde slepy yeni doğan aldım. Sonrası için düşünmedim henüz