Asl-stc 17 günlük anneyim:) 4. Bez markasına geçtim. Sleepy ile başladım, dehşet kokuyor o yüzden memnun kalmadım, prima kullandım. O kadar iyi çişi emiyo ki çocuk 2-3 gün çiş yapmadı sanıp doktor a götürdüm😂 psikolojimi bozdu, molfix kullandım arada 5-6 adet vardı güzeldi, ama sonra baby turco aldım 1 paket gayet güzel hoşuma gitti, baby turco ile devam edicem🥰