Husna_7070 Asl-stc benim kız atopik sleepyle başlamıştık pişik oldu hep baby turko bebem natural ve bebeland hiç pişik yapmadı ikinciye de 2 ay kaldı doğuma bebemnatutal alacağım zeytinyağlı ve yumuşak yapısı var hemde ucuz
Ummuhan64 Asl-stc Biz pure babyle basladik sonra prima kullandım ama çok pahali değmez, şimdi goon marka aldık çok memnunum baya emiyor ebebekte indirimden aldık kesinlikle almanızı tavsiye ederim🌼
Meryeminannesi20 Asl-stc herkes prima yazmış şöyle bakınca herkes bunu maddi açıdan kaldırabilcek durumda değil bence aşırı pahalı. Ben ilk Sleepy kullanmıştım ve ilk bir ay çok bez kullanılıyor, bezim bitti ve acil lazım olduğu için BİM’in yenidoğan bezini kullanmıştım ozaman tabi 40 lı paket 15₺ civarındaydı ve gerçekten ondanda ben memnun kalmıştım. Baby turco Sleepy bunlardan memnun kaldım.
5995 Asl-stc sleepy bio natural aldık bi ayımız var doğuma inşallah ecologic seri de aldık hangisi iyi gelecek bakalım
Bhr_27 Vala Molfix en iyisi kızım 1 yaşında 1 yıldır kullanıyorum ne pişik derdi ne cart curt derdi en iyisi molfixx
Tinkipinki Asl-stc ben henüz doğum yapmadım ama araştırmalarım üzerine molfix aldım hep indirim kovaladım baya uyguna geldi tanesi 1.32 kr gibi. Prima önerenlerde oldu ama tanesi 6 7 tl bandında ekonomik olarak çok yorar
Eersu19 İlk bebeğimde hep prima pure kullanmıştım ama şu an fiyatı uçmuş gitmiş. Sleepy bio ve molfix ten birer paket alıp denemek istiyorum ilk ay
elifec İlk baştan en kaliteli olanla başlamak biraz saçma geldiği için prima hiç düşünmedim. Sleepy baby turco ve goon arasında kalmıştım çevremdeki arkadaşlarım sleepyden memnun kalmayınca baby turco ve goon markalarını araştırmaya başladım. Goon prima ile en benzer olan bezmiş ama boyut olarak biraz büyükmüş. Bu sebeple baby turco 1 numara aldim 128li. Eğer kullanınca memnun kalırsam baby turco ile devam edeceğim ama kalmazsam goon alıp birde onu deneyeceğim. Hiç biri olmazsa mecbur prima ile yola devam ederiz ☺
Gamziskoo Baharoloji bebeğim 4 aylıkken miniesle tanışıp, bezi bırakana kadar olan 20 aylık süreçte hep onla devam etmiştik. Şimdi ikinci bebeğime de direkt onunla başlayacağım. İncecik, tertemiz, sızdırmaz kokmaz mis gibi bi bezdi
caparjunior Asl-stc sleepy bio natural kullanıyoruz memnunum ben. Hastanede molfix takmıslardı ilk gün pisik olmustu hemen
Semra-gulec Asl-stc prima premium care oğluma da onu kullandım şimdi kızıma da kullanıcam. Herhangi bi sorun yaşamadım gayet memnunum. 4. Aydan sonra normal primaya geçtim bezi bırakana kadar da prima kullandım
12457 Asl-stc bende ilk 10 gün sleppy naturel kullandım sonra civilin kendi markası olann önlemi kullandım neye alıştırırsanız öyle gider çok pahalı almanıza gerek yok deneyin bebeğinizde pişik yapmazsa uygun fiyatlı alabilirsiniz
Durugul İlkinde bimin bezini kullandım ilk günden tuvalete alistirana kadar herhangi bi sorun yaşamadım şuan ikinciye hamileyim yine BİM’in bezinden bi kac paket yenidoğan stok yaptik 40 li paket 62 tl