Asl-stc Kızlar daha doğmadı bebiş ama ilk başta hangi bezle başlamam gerek bilmiyorum o yüzden bez stoğu yapmayı bırakın bez almadık. Beze çok para verme taraftarı değilim eğer atomik bir cildi olmassa kimler neler kullanıyor memnun musunuz ?
Baharoloji Asl-stc prima ile başlayıp sızdırma olunca sleepy e geçiş yapmıştım temiz içerikli olmalarına bakın Migros’ta minies var ben bez bırakmaya yakın denemiştim temiz içerikliymiş o da fiyat olarak diğerlerine göre en uygunu ama her bebekte değişiyor işte bez durumu
Churcill Asl-stc molfix çok kullanılıyor sanırım hem de bana orta halli geldi maddi açıdan. Prima çok pahalı diğerleri de çok ucuz sanki. Bir paket aldım şimdilik onunla başlıycaz bakalım. İyi gelirse cildine devam ederiz.
MUSU21 Asl-stc bence baby turco ya sans ver kesinlikle.. temiz icerikli ve cok uygun. Ztn yenidogan da o kdr sik bez degisiyor ki pisik olmaya fln firsat kalmiyor. Bi ufak boy alirsiniZ begenmesseniz ztn baska marka denersiniz. Bezi onceden almayi baya abartiyoruz gebeyken ama benncocugun bezi bitsin online dan soyluyorum 30 dk da kapimda :) abattip kafaya takacak bisey degil
Sevval0 Asl-stc Prima Molfix bebeğimde pişik yapti bebeğim şuan 36 günlük . İlk doğduğunda sleepy natural kullandım oda güzel ama sızdırma yaptı baby turco kesinlikle çook memnunum
Gamziskoo Baharoloji bebeğim 4 aylıkken miniesle tanışıp, bezi bırakana kadar olan 20 aylık süreçte hep onla devam etmiştik. Şimdi ikinci bebeğime de direkt onunla başlayacağım. İncecik, tertemiz, sızdırmaz kokmaz mis gibi bi bezdi
AslanMerak Ben alışverişini yaparken bez stoğu yapmak istemedim bir paket prima aldım 30 lu sadece onu deneyeceğim bir sıkıntı olmazsa onunla devam ederim stok yapmak bana mantıksız geliyor
BirazbundanBirazondan1 Asl-stc benim etrafımda hep sleepy önerdiler. Bende 1 paket aldım. 42 lik. Bebek doğunca alerji durumuna göre hareket edecem. Bebek sleepy de derse devam edeceğim.
deniz2812 Asl-stc bütçene uygun bir tane al bebeğin popoda sorun çıkarsa ona göre değiştir çok menem bi mesele değil bok bezi sonuçta
Sinifcianne34 Ben de bebeğe hangisi iyi gelir bilemediğimden prima,sleepy,molfix aldım küçük paketlerden. Deneyerek görücez hangisi iyi gelirse ondan devam edicez
Pink_momm Sleepy ile başladım sorun yasamayinca onunla devam ettim bir kere baby turco aldım çok sızdırıyor ve pişik yaptı.bence hangisiyle başlarsanız o vücuduna uyum sağlıyor
nunusmom Asl-stc ilk 1 yıl sleepy bio natural kullandık 2 yıl sleepy naturale geçtik bir ara baby turco almıştık şuan tuvalet eğitimine başlayacagız inşallah. Kulladıklsrımın hepsinden de memnun kaldım 😇😇