celileturk Nedense tam tersi fikirdeyim. Oğlak burcu arkadaşlarım hep sıkıntılı insanlardı🤦🏻♀️😅 6 şubat doğumum gözüküyor şimdi 38. Haftada falan olmasından korkuyorum açıkçası😬 Annem kova burcu inşallah diyorum kova olur kızçem 😁😋 (Tabiki sağlıklı olsun bunlar işin gırgırı, ama oğlak olmasın hehe 😛)