tunahansmom bir iki gün bekle bende aynı şekilde silik çıktı gittim yine erken gebelik testi aldım tabi o zaman a kadar 4 haftalık çocuğum 7 haftalık oldu çünkü ben ciddiye almayıp kurban bayramının ikinci günü tatile gittim geldim aklıma geldi tekrar yaptım aynı testi aldım bilerek bu sefer net çizgi çıktı tabi o ara duramadım çamaşır suyunu bir kaba koyup içine kusura bakmayın kızlar biraz idrar karıştırdım normal de inanmam böyle şeylere o ara daha işin dalgasındayım baktım çamaşır suyu köpürdü hastaneye gittim kan bile vermeden karnımdan ultrason ile baktılar kese ve bebeği gördüler 🥰 normal de o ilk testi bile yapamazdık ama Arefe günü anneme gittim annemle ablam yüzüme bakıp kızım hasta mısın ? Yüzün gözün bir tuhaf dediler yok değilim adet olucam günüm yakın dedim lekelenme oldu ondandır dedim ablamda hasta filan değil bu hamile yüzü gözü çirkinlemiş dedi 😂😂😂 doktor a dedim o annee ile ablanın eli öpülür dedi 😂