Aaa benimde bugün yaptığım test aynı bu şekilde çıktı erken gebelık testi bugün adet olmam gerekıyordu olmadım bende test yapıyım dedim , geçen ay da ıkıncı cızgı çizgi silik çıktı doktor kimyasal gebelikten şüphelendi belırtılerden dolayı bunda da öyle olcak diye korkuyorum dua edin ınsalah hamıleyımdır 🥹🙏🏻