tunahansmom Kızlar bundan bir kaç ay önce bir kimyasal gebelik yaşadım😕 Biraz dinlenmek istedim ve bu ay da eşimle bayağı bir denedik normalde bugün adet olmam gerekiyordu ama olmadım normalde dakikası dakikasına olurum dünden beri de belim ve göğüslerim ağrıyor ara ara da kasıklarımda batma oluyor bende dayanamadım gittim Eczaneden Artı Medin Erken gebelik testini aldım az önce yaptım ve silik çizgi çıktı 🥲 fotoğrafını da ekliyorum acaba hamile miyim yardımcı olabilir misiniz 🥲💕 [https://mutluresim.com/images/2023/08/27/nwlqEo.jpg]
Arzu_Ak tunahansmom gebelik var gibi cnm 2 gün sonra testi tekrarla o zaman kesinleşir veya kan testi verebilirsin daha garantili olur rabbim gönlüne göre versin inşallah
tatlibebegim_ tunahansmom inşallah vardır ama artımedin gebelik testleri yoksa bile silik çıkarıyor başka bi testle deneyin
Toprakksx1 tunahansmom gözün aydın yeni ve çok küçük ondan silik çizgi birde eski bir yöntem var onu deneyerek anlaya bilirsin
tunahansmom Arzu_Ak inşallah canım inşallah hayırlısıyla olur😊💕 tekrar yapıcam ek bir tane daha almıştım ama hala inanamıyorum inşallah yine kimyasal olmaz😕
Gizmo94 Bence hamilesin. Benim de adetimden bir gün önce böyle çıkmıştı. Kan testi verdim hemen 178 çıktı.
tunahansmom Gizmo94 ben de işte bugün adet olmam gerekiyordu olmadım bir türlü bende test yaptım böyle çıktı🥲
mommys1 tunahansmom kötü düşünüp kötüyü çekme aşkom hakkında hayırlısı olsun Allaha dua et bol bol ❤️
tunahansmom tatlibebegim_ yaa ben bunu bilmiyordum kuzum olmadı başka bir test alır öyle denerim bir kaç gün sonra çok teşekkür ederim 🫶🏻
Toprakksx1 Toprakksx1 aynı testi bende yaptım bende de silik çizgi çıktı hemen gitmedim erken diye hastaneye biraz bekledim 7. Hafta da gittim kalp atışı duyduk ❤️🩵 şuan 13 haftalık olduk korkma içini ferah tut