thsz13 Benimde gittiğim genetik doktoru hiç bir sorun yok demişti ve 3 düşük yaptım. Şimdi 4.gebeliğim ve 4.haftadan 12.haftaya kadar hem kan sulandırıcı iğne hem ilaç kullandım. Şuan 26. Haftadayım hala kan sulandırıcı ilaç kullanıyorum. Doktor gerçekten çok önemli bir faktör.