Ben bunun için kalp damar doktoruna gittim bende de iki tane önemsiz denilenler heterezigot çıktı doktor şunu dedi her faktör pıhtılaşma ihtimalini iki kat artıyor bu yüzden eğer düşüklerin varsa sebebi belli değilse iğne kullanman gerekiyor bende birde varis olduğu için ektra olarak corasprin de kullanıyorum . Araştırmalarıma göre faktör 5 en tehlikeli olanmış ve ömür boyu ilaç kullanmak gerekiyormuş diğerleri için bir şey demedi