Pemberuya Yazmelegi_ bende de 4 er 4 er sayma hastalığı var resmen 🙄 Obsesifsin dedi kardeşim psikoloji okuyor😀
Kivircik01 Minikayak24 tabi binbir emek dizdiğimiz çeyizler çöp havuzuna dönüyor aman tozlanmasın dediğim ev savaş alanından çıkıyor sonra ha babam bütün gece temizlik yap. Yapmadan yatamam da 😂😂😂
Minikayak24 Kivircik01 sorma nelerim gitti oyuzden mesafe koydum herkese yüz verdikçe aster istrdiler yeter 😂😂
Kivircik01 birogretmenhanim valla haklısın ama benim ev şöyle salon mutfak ve misafir tuvaleti ön tarafta kalan her yer arka tarafta bi kapısı var kilitliyorum ohh mis 😂
birogretmenhanim Kivircik01 Ohhh çok güzelmiş. Maalesef benim tüm odalar ve banyo-tuvalet holde gözüküyor o yüzden gelen misafirlere ayıp olmasın diye de kilitleyemiyorum ne yazık ki.
Ozgeex Koyduğum bir nesnenin ürünün herhangi bir şeyin yerinin benden habersiz veya izinsiz değiştirilmesi veya kullanılması çok sinir olurum 😂🤦🏻♀️
Minnak3367 Kivircik01 mesela birisinin evine gittiğim zaman ben olsam şu eşyayı böyle koyardım falan deyip oturduğum odaya istemsiz bakıyorum ama içimden yada eve gidince kuruyorum
Pemberuya Yazmelegi_ küçüklükten itibaren olan bişey ne yazık ki bende de :/ delirecek gibi oluyorum bazen
Nehirsude Kivircik01 abla post acmissin dur bende soylim en buyuk takintim banyoda 3 den az sampuanlanamam bide elma bile yesem sonunda elimi yikamadan sacıma dokunamam😅😂
Ddem Kivircik01 yok yok değilsiniz en nefret ettiğim şeydir habersiz bi anda arayıp 10 dakikaya sizdeyiz lafı o yüzden evde değiliz demeyi tercih ediyoruz😂
Kivircik01 Ddem bazen de diyorum ki evde değiliz dedik araba evin önünde ışıklar açık ya gördülerse 😂😂😂
Ozgeex Kivircik01 Eşimle annemle arkadaşlarımla çok kez tartıştım maalesef çok iğrenç bir takıntı 🤦🏻♀️😂