berfin1621 bdenerigokce kader arkadaşım ben de evde degil ama baska bi eve gidince o tepkiyle karşılaşıyorum😂
Kivircik01 Minikayak24 tabi binbir emek dizdiğimiz çeyizler çöp havuzuna dönüyor aman tozlanmasın dediğim ev savaş alanından çıkıyor sonra ha babam bütün gece temizlik yap. Yapmadan yatamam da 😂😂😂
Kivircik01 ozzlemk birincisini ben mutfakta çok yapıyorum ama isteyerek değil bulaşık bişey bitmeden hemen siliyorum bi daha ıslanıyor bi daha siliyorum yarım saatlık iş 2 buçuk saat sürüyor 😕
birogretmenhanim Kivircik01 Misafir çocuğunun her yere girip-çıkması, karıştırması ve annesinin bu durumu umursamaması. Anne çocuğuyla ilgilenimeli özellikle de misafirlikteyse.😬
Kivircik01 birogretmenhanim valla haklısın ama benim ev şöyle salon mutfak ve misafir tuvaleti ön tarafta kalan her yer arka tarafta bi kapısı var kilitliyorum ohh mis 😂
EmreBeyiBeklerken Kivircik01 eğer son lokma teke denk gelirse veya üzüm mesela tek sayıda kaldıysa ikiye böler de yerim mutlaka çifte tamamlarım gerekirse ağzımda ikiye ayırırım ama çift olacak 😂 çiftim de çiftim 🤣🤣
Ddem Kivircik01 yok yok değilsiniz en nefret ettiğim şeydir habersiz bi anda arayıp 10 dakikaya sizdeyiz lafı o yüzden evde değiliz demeyi tercih ediyoruz😂
Sullyy Benim de ayak takıntım var çıplak ayak görmeye tahammül edemiyorum midem bulanıyor. Hele Çirkin ayaktan tiksiniyorum. Evimde çorapsız kimse istemem. 😖😖😖
sedseda tv, radyo vs. ses açarken mutlaka tek sayıya denk getirmeye çalışırım radyonun sesini genelde 11 ve 13 de açarım çift görmeye tahammül edemem