Kivircik01 ben lokmalarımı çifter yerim mutlaka, birini sağdaki dişlerimle diğerini soldakilerle çiğnerim. Merdivenler çift sayı olmazsa deliririm arada sayarım. Çifte takıntım var yani. Bir de hep sağ ile başlar sol ile bitiririm yemekleri merdivenleri falan 😅