Krispiim16 Ben 31.haftadayım, hiç kot giymedim, 8-9.haftaya kadar giymiştim. Kumaş pantolon aldım beli lastikli. bir de beli lastikli ve düğmeli bir klasik pantolon kumaşından şortum var onu giyiyorum tayt ya da kalın çorapla. Ara sıra da elbise. Velhasıl hamileliği hamile kotu almadan bitireceğim inşallah:)