Krispiim16 Hamileliğinde sadece 10kilo almış, 65den 75e çıkmıştım. Oğlum şuan 35 günlük ve ben 61 kiloyum. Ancak ciddi bir kalça ve kaburga genişlemesi var. Çoğu kotum bacaklardan oluyor gel gör ki fermuar kapanmıyor. Üstelik hepsini 65-67 kiloyken giyiyordum.
Hala hamile pantolonumu ve taytımı giyiyorum dışarı çıkarsam hastaneye gidersem vs.
Benim ilk 20 hafta karnım hiç yok gibiydi. Sonra bir anda 15 günde evrim geçirdim resmen evdeki taytlarım olmaz oldu.
Daha sonra göğüs altına kadar çıkan lastikli geniş alt gerekiyor.Kaçıncı haftasınız bilmem de bence almak daha mantıklı. Lcw defacto da çok güzel modeller var ben taşlı bile görmüştüm o zamanlar.