Elifalptekin iremby aslında en güzeli eşofman veya tayt tunik .Pantolonlar hep aşağı kayıyor sürekli çekmek gerekiyor yukarıya kumaşlar neyse de kotlar hele deli ediyor 😞
iremby Elifalptekin aynen ya bende deli oldum adım atiyorum asagi iniyor sureklide cekemiyorsun ki bıkıyor insan. Esofman rahat valla
worin iremby ben hm den normal medium beden elbise aldim, normalde small giyniyorum birtanede hatta triko takim aldim hm den, pantolon ve kazak small aldim onu göbegimin üstüne cekiyorumm:) sonrada giynirim diye düsünyrm:)
iremby worin ben 32+1 haftaligim ve cok kilo aldim hm gibi magazalarin kaliplari cok dar olcagini sanmam
Krispiim16 Smyyglgn54 ben geçenlerde gidip bakmıştım ama güzel bulamamıştım tekrardan bi gideyim bakim
Tugce60 Krispiim16 sakın öyle deme ben kaç kez acillik oldum su bile içemediğim günler oldu, önemli olan sağlıklı ve keyifli bir hamilelik geçirmek, alınan kilolar sonradan verilir
AygyulSina Krispiim16 ben h&m bitane kot 2 tanede tayt aldim hamileligimi cikardim neredeyse az kaldi doguma su 3 ile butun hamilelik bitti
031965 Ben 2 pantolonumu terziye yaptırdım çok güzel oldu lcw den almıştım ama memnun kalmadım. Böylesi daha güzel oldu