Zuhrezuhre merhaba umarım yardımcı olabilirim. Ben aşılama tedavisi olarak hamile kaldım onun öncesinde düzenli bir adet tarihim yoktu bazı aylar olmuyordum hatta. O yüzden adet tarihim ne kadar geçti onu bilmiyorum, sadece doktorum gec döllenme olduğunu söyledi benim aşırı derecede adet dönemi belirtilerim vardı kasık ve bel ağrısı onun dışında fazla bisey yasamadim☺️