Tansuakkan canım bende günümden 10 gün once test yaptım 1.20 cıktı aama süphelerım olduğu ıçın ben bı kac ğün sonra tekrarlayıp durdum ve su an 10+6 günlük gebeyım daha once benım degerlerım 0,50 yı hc gecmezdı ondan hareketlılık oldugunu anladım su an ne soylesek bos 3 4 gün sonra testını tekrrla yükselırse zaten gebelık oldugu bellı olur