Tansuakkan sacmalamakizim benimde oğlumda 1000 çıkmıştı bugün kanamam başlayınca kan verdim herhandgi biseu görmedi doktor kistte yok neden böyle oldu anlamadım 2.1den 2ye düşmüş değer sıfıra yavaş yavaş düşecek sanirsam