Benimde önce 2ydi ve yükseldiğini görmedim doktorun. Neye dayanarak böyle söyledi çok merak ettim. Çünkü seni de boşa umutlandırmış oluyor canım acaba doktorun değeri farklı mı gördü inşallah vardır yükselmeye başlamıştır bizi de yanlış anlama çünkü varmış gibi düşünüp olmadığını anlamak çok zor