Bende 7+1 olduum perşembe günü kalp atışlarını duyduk çok şükür 😇 14 Aylık bir oğlum var. Sanırım emzirdiğim için çok ama çok halsiz kalıyorum sürekli uyumak istiyorum 🤷♀️ Doktor emzirmeyi azalt dedi bakalım ne yapacağımm🥺 sizde de yoğun uyku hali var mı kızlar ?