Bizde 7+4 oldukk ☺️ ben iki hafta önce gitmiştim 5+6 da kalp atışını duydum. Perşembe günü yine gideceğim hem kalp atışını daha net duymak için hemde insülin direncim olduğu için tahlil vereceğim. İlk gebeliğim henüz hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi 💖