Ozgenurkb niloya94 Bence normaldir çünkü benimde ilk zamanlar sol kasığım çok ağrıyordu oturup kalkarken bile hatta hep korktum ama kontroller normal çıktı şimdide geçti o ağrılar çok şükür
1prenses1prens-moms Sineemiis duydum çok şükür sizler naptiniz sıcaklardan mi bilmiyorum aşırı halsiz kalıyorum
Sineemiis 1prenses1prens-moms benim sat ile aynı gitmiyormuş gittiğim de 5+5 çıktı sadece kese gördüm 18 ine bidaha çağırdı bakalım bu ara da sıcaklardan be hormonlardan halsizlik