Ozgetk öğrendiğimde 4 haftalık beta 1000deydi. Sonra kan testi vermedim. Bende kasık ağrısı göğüs ağrısı var daha çok. Bazen de midem rahatsizlaniyor. Bulanti gibi değil şişmiş gibi bazen de yanma gibi. Bir kac kere keskin bulantım oldu ama kusma hiç olmadı. Onun dışında halsizlik ve uyku hali de baskın