Sukran2022 ben 34 +3 teyim, mutlaka görüşün doktorunuzla. Perşembe günü kontrole diye geldim nst de sancım çıktı açılmam yok başka bir şeyim yok oğlum da sağlıklı ama sancı risk oluşturduğu için yatış verildi akciğer iğneleri, doğum durduran haplar serumlar nst de nerdeyse 24 saat duruyorum vs vs. Ya 2-3 gün boyunca tek bir sancı bile gelmeyene kadar, ya da gelmeye devam ederse doğuma kadar (ki en az 37 haftaya kadar tutmaya çalışacağız dedi doktor) burda kalıcam mecbur yoksa bebek ve benim için riskliymiş. Sen de mutlaka nst ye girmeyi iste randevu al git doktoruna ya da sancın varken acile git riskli bir durum olmasın canım geçmiş olsun inşallah hepimiz sağlıkla sarılırız bebişlerimize 🙏