Sukran2022 eflatun_1 baya bi sancım vardı ama nst de çok çıkmadı alt karnımda sertleşme oldu müşahade altında tuttular serum falan aldım saat 2 de geldik eve ama iyiyim çok şükür şuan da iyi dilekleriniz için teşekkür ederim 🙏 nefessmommm
eflatun_1 Dylann_3433 ben taburcu oldum evdeyim bebeğim de hastanede daha bugün ilk defa kucağıma aldım doktorlar iyiye gidiyor dedi bakalım sorduğunuz için teşekkür ederim bu arada 🙂