__mom1 fazla kullandığım söylenemez aslında. Şöyle bişey. Bu benim 2.gebeliğim. İlk hamileliğim ve doğumum pandemi ye denk geldi. Kmse gelemedi. Eltimin de 3 çocuğuna (farklı zamanlardaydı) konu komşu akraba felan herkes gelmşti. Bi bayram bi cenaze bi düğün ortamında filan gören soran herkes mahçup olduklarını dile getirdiler. Aslnda benm açımdan asla skıntı yok 😁 ama öyle hissettiler. Kısmet olursa ikinciye geliriz dediler. Buda ocağın 22si tahminen doğum tarihi. Kar kış olur. Ama yinede gelen giden çok olur tahmin ediyorum. İlkte kmse gelmediği için .. Yılbaşından sonra bahara kadar sık kullanırım. Ondan sonra baya azalır kullanmam fırsat bulamam diye düşünüyorum 🤷🏻♀️